دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 164 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 40 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه. 11
2-2- هوش.... 11
2-2-1- تعریف هوش.... 12
2-2-2- انواع هوش.... 12
2-3- هوش هیجانی.. 14
2-3-1- تعاریف هوش هیجانی.. 15
2-3-2- ابعاد هوش هیجانی.. 17
2-3-3- دیدگاههای هوش هیجانی.. 19
2-3-3-1- دیدگاه توانمندی.. 20
2-3-3-2- دیدگاه مختلط... 20
2-3-4- مدلهای هوش هیجانی.. 21
2-3-5- اهمیت هوش هیجانی.. 24
2-3-6- اهمیت هوش هیجانی در حسابداری.. 25
2-3-7- پیشرفت در هوش هیجانی.. 28
2-3-8- آموزش حسابداری و هوش هیجانی.. 29
2-3-9- رشتهی حسابداری و هوش هیجانی.. 30
2-3-10- تجربهی کاری و هوش هیجانی.. 31
2-3-11- جنسیت و هوش هیجانی و بررسی آن در حرفه حسابداری.. 31
2-3-12- سلامت روان و هوش هیجانی.. 32
2-4- تحقیقهای پیشین.. 34
2-4-1- هوش هیجانی.. 34
2-4-2- آموزش حسابداری هوش هیجانی.. 36
2-4-3- تجربه کاری و هوش هیجانی.. 37
2-4-4- جنسیت و هوش هیجانی.. 38
2-5- خلاصه فصل. 40
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 142 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 42 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقدمه .............................................................. 13
2-2 افشا و مفهوم آن در حسابداری .................................. 13
2-3 مبانی نظری افشا در حسابداری .................................. 15
- هدف از افشا
- مخاطبین افشا
- محتوای افشا
- میزان افشا
- روش های افشا
2-4 رعایت انصاف در افشای اطلاعات ............................. 25
- پیشنهاد بدفورد برای افشای اطلاعات
- تئوری لِو
- دیدگاه گ آ ، حفظ حریم شخصی مصرف کننده
- دستاوردهای کمیته جنکینز
2-5 جایگاه افشا در بازار سرمایه ..................................... 28
2-6 هزینه های افشا ................................................... 30
2-7 مفهوم و مبانی نظری افشای اختیاری ........................... 32
2-8 انگیزه های افشای اختیاری ...................................... 34
- فرضیه معاملات بازار سرمایه
- فرضیه پاسخ خواهی در خصوص کنترل شرکت
- فرضیه سهام جایزه
- فرضیه هزینه دعاوی حقوقی
- فرضیه آشکار کردن توانایی و استعداد مدیریت
- فرضیه هزینه خصوصی
2-9 ساختار مالکیت ..................................................... 38
- تعریف ساختار مالکیت
- ساختار مالکیت و نظریه نمایندگی
- ساختار مالکیت و افشای اختیاری
2-10 سودآوری و نقش آن در افشای اختیاری ........................ 43
2-11 مروری بر مطالعات پیشین ........................................ 44
- مطالعات خارج از ایران
- مطالعات داخل ایران
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 212 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 93 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقدمه. 16
2-2 تعریف و ماهیت سرمایه در گردش... 17
2-3 اهمیت رشد دارایی ها و سرمایه در گردش... 19
2-4 مدیریت سرمایه در گردش... 21
2-5 اهمیت مدیریت سرمایه درگردش... 23
2-6 استراتژی های گوناگون در سیاست ها ی مطلوب.. 24
2-7 استراتژی چیست؟. 25
2-7-1 ماهیت و اهداف استراتژی.. 26
2-7-2 سلسله مراتب و انواع استراتژی ها 27
2-7-3 عوامل اساسی در استراتژی مالی.. 28
2-8 روند سرمایه در گردش... 30
2-9 تجزیه و تحلیل سرمایه در گردش... 32
2-9-1 مراحل تجزیه و تحلیل سرمایه در گردش... 33
2-9-2 تغییرات سرمایه در گردش... 34
2-9-2-1 تغییرات در ارزش ویژه 34
2-9-2-2 تغییرات در بدهی بلند مدت.. 35
2-9-2-3 تغییرات در دارایی های ثابت.. 36
2-10 سیستم جامع مدیریت سرمایه در گردش (نقدینگی) 37
2-10-1 شرایط درونی.. 37
2-10-2 الزامات و شرایط محیطی مدیریت نقدینگی.. 39
2-11 عوامل تعیین کننده میزان سرمایه در گردش... 41
2-12 استراتژی های سرمایه در گردش... 45
2-12-1 استراتژی های دارایی جاری.. 46
2-12-2 استراتژی های بدهی جاری.. 47
2-12-3 استراتژی مطلوب(بهینه) 48
2-13 تصمیم گیری راجع به نقدینگی در شرایط بازار کامل. 49
2-14 راه حل های شرکت با این شرایط.. 50
2-14-1 مدیریت موجودی ها و حساب های دریافتنی.. 51
2-14-2 مدیریت بدهی های جاری.. 53
2-15 نگرش های مختلف راجع به اندازه گیری نقدینگی.. 54
2-16 معیارهای اندازه گیری نقدینگی.. 54
2-16-1 معیارهای سنتی نقدینگی.. 55
2-16-2 معیارهای نوین نقدینگی.. 60
2-17 تجزیه و تحلیل نسبت های سرمایه در گردش... 70
2-17-1 نسبت های نقدینگی و نسبت آنی.. 72
2-17-2 نسبت های مالی و استراتژی سرمایه در گردش... 73
2-18 تغییرات قیمت سهام. 74
2-19 اهمیت تغییرات قیمت سهام. 75
2-20 مکاتب قیمت گذاری سهام. 77
2-21 عوامل موثر بر تغییرات قیمت سهام. 78
2-21-1 عوامل کلان. 78
2-21-2 عوامل خرد. 81
2-22 منشا پیدایش، اهداف ارزش افزوده نقدی.. 86
2-23 ارزش افزوده نقدی.. 87
2-23-1 ارزش افزوده نقدی از دیدگاه حسابداری.. 88
2-23-2 ارزش افزوده نقدی از دیدگاه مالی.. 88
2-24 چارچوب نظری پژوهش... 88
2-25 پیشینه تحقیق. 90
2-25-1 تحقیقاتی داخلی.. 90
2-25-2 تحقیقات خارجی.. 95
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 361 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 28 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقدمه.........................................................................13
2-2 تعریف استاندارد ...................................................14
2-3 تاریخچه و نحوه شکل گیری استاندارد.............................14
2-4 ضوابط و استانداردهای زیست محیطی.........................15
2-4-1 ایزو 14000 چیست؟...................................................16
2-4-2 تاریخچه ایزو 14000..................................................... 17
2-4-3 ایزو 14000 در ایران....................................................18
2-4-4 سایر استاندارد های سری ایزو 14000................................18
2 -4-4-1 ایزو 14001................................................................19
2-4-4-1-1 مشاغلی که در آن ایزو 14001 کاربرد دارد......................20
2 -4-4-1-2 شرکت ها یی که در آن ایزو 14001 کاربرد دارد.............20
2-5 سیستم مدیریت زیست محیطی ......................................21
2-5-1 ایزو 14001 و سیستم مدیریت زیست محیطی ...............21
2-5-2 عناصر سیستم مدیریت زیست محیطی.......................22
2-5-3 مزایا و اهمیت استاندارد سیستم مدیریت زیست محیطی .....24
2-7 مربوط بودن ارزش اطلاعات حسابداری...............................25
2- 8 رویکردهای موجود پیرامون معیارهای عملکرد.........................28
2-8-1 معیارهای حسابداری..................................................29
2-9 پیشینه تحقیق در سطح ملی........................................31
2-10 پیشینه تحقیق در سطح بین المللی..................................32
2-11 خلاصه فصل..................................................................37
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 112 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 45 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه.......................................................... 9
2-2- ارزیابی عملکرد ........................................................... 11
2-2-1- معیارهای مالی سنتی ارزیابی عملکرد................................ 13
2-2-2- مشکلات معیارهای مالی سنتی ...................................... 13
2-3- روش ارزیابی متوازن........................................................... 14
2-4- چهار منظر ارزیابی متوازن.................................................. 16
2-4-1- منظر مالی ............................................................. 16
2-4-2- منظر مشتری ......................................................... 17
2-4-3- منظر فرایندهای درون سازمانی........................................ 18
2-4-4- منظر یادگیری و رشد ..................................................... 19
2-1- ضرورت وجود ارزیابی متوازن................................................ 20
2-2- ویژگیهای عمده ارزیابی متوازن ............................................. 24
2-6-1- توازن بین عوامل داخلی و خارجی....................................... 25
2-6-2- توازن بین شاخص ها و معیارهای پیشرو و کندرو ................. 25
2-6-3- توازن بین معیارهای مالی و غیر مالی..................... 26
2-6-4- توازن بین اهداف بخش های مختلف و اهداف کلی شرکت .... 27
2-6-5- توازن بین اولویت های مالی و عملیاتی ............................ 27
2-7- معیارهای ارزیابی متوازن ................................................... 28
2-7-1- معیارها در منظر مالی .................................................... 28
2-7-2- معیارها در منظر مشتری ............................................ 29
2-7-3- معیارها در منظر فرایندهای داخلی ........................ 30
2-7-4- معیارها در منظر یادگیری و رشد ..................................... 31
2-8- استراتژی و ارتباط آن با ارزیابی متوازن ............................... 31
2-9- ارتباطات معیارهای چند گانه کارت امتیازی ...................... 35
2-9-1- روابط علت و معلولی .......................................... 35
2-9-2- محرک های عملکرد.................................................. 36
2-10- سازمانهای موفق در اجرای ارزیابی متوازن...................... 37
2-11- ایجاد ارزش برای شرکت.............................................. 38
2-12- پیشینه تحقیق..................................................... 40
2-12-1- پژوهشهای خارجی................................................. 40
2-12-2- پژوهشهای داخلی................................................ 45
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 233 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 51 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقدمه. 14
2-2 بخش اول) عملکرد. 15
2-2-1 مفهوم و تعاریف عملکرد. 15
2-2-2 تاریخچه ارزیابی عملکرد. 16
2-2-3 فرایند ارزیابی عملکرد. 17
2-2-4 ارزیابی و اندازه گیری عملکرد. 18
2-2-5 اهداف ارزیابی عملکرد. 20
2-2-6 عملکرد کارکنان. 22
2-3 بخش دوم) مدل های ارزیابی عملکرد. 25
2-3-1 نرخ بازده سرمایه ، برگشت حقوق صاحبان سهام ، بازده اصل سرمایه و مشتقات آنها 26
2-3-2 رویکردهای ارزیابی عملکرد. 32
2-3-3 مدلهای حسابداری ارزیابی عملکرد. 33
2-4 بخش سوم) کارایی.. 35
2-4-1 تعریف کارایی.. 35
2-4-2 عوامل مؤثر در کارایی.. 37
2-4-3 انواع کارایی.. 38
2-4-4 ناکارایی.. 40
2-4-5 اندازهگیری کارایی.. 40
2-4-6 رابطه بین صرفه اقتصادی و کارایی.. 42
2-4-7 معیارهای کارایی.. 43
2-4-8 تدوین معیارهای کارایی.. 43
2-4-9 تعیین موانع، مشکلات و مسائل موجود درارزیابی.. 45
2-4-10 انواع ارزیابی.. 45
2-4-11 روشهای ارزیابی عملیاتی شرکتها و موسسات... 47
2-4-12 کارایی عملیاتی.. 52
2-5 بخش چهارم) پیشینه تحقیق.. 55
2-5-1 تحقیقات داخلی.. 55
2-5-2 تحقیقات خارجی.. 60
2-6 خلاصه فصل ..65
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 159 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 40 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقدمه. 15
2-2 مبانی نظری تحقیق.. 15
2-2-1 تعریف اخلاق.. 15
2-2-1-1 تعاریف و دیدگاه بزرگان از اخلاق.. 16
2-2-1-2 اهمیت اخلاق.. 16
2-2-1-3 انواع اخلاق.. 17
2-2-2 اخلاق حرفه ای.. 17
2-2-2-1 مفهوم اخلاق حرفهای.. 18
2-2-2-2 ویژگیهای اخلاق حرفهای.. 18
2-2-2-3 ویژگیهای افراد دارای اخلاق حرفهای.. 19
2-2-2-4 نظامهای عمده اخلاق حرفه ای.. 20
2-2-2-5 عوامل پایهای و اساسی در اخلاق حرفه ای از دیدگاه زیونتس.... 21
2-2-2-6 ضرورت ترویج اخلاق حرفهای در سازمانها و موسسات... 22
2-2-2-7 آموزشهای لازم در خصوص ترویج اخلاق حرفهای در سازمانها و موسسات... 23
2-2-2-8 وظایف مدیران در اخلاقی کردن سازمانها 23
2-2-2-9 ضمانت اجرای رعایت قواعد اخلاق حرفهای در سازمانها و موسسات... 24
2-2-2-10 مهمترین ضرورت اجرای قوانین در خصوص رعایت قواعد اخلاقی.. 24
2-2-2-11 مشکلات و موانع اخلاق حرفهای.. 25
2-2-2-12 عوامل تأثیرگذار بر اخلاق حرفهای از نظر پنیو. 25
2-2-2-13 موانع رشد اخلاق حرفهای در سازمانها ، موسسات و محیط های کسب و کار. 26
2-3 اخلاق حرفه ای در حسابداری.. 29
2-4 سبک های رهبری.. 31
2-4-1 تعاریف رهبری.. 31
2-4-2 ویژگی های شخصیتی رهبر. 31
2-4-3 مدل های رهبری.. 32
2-4-4 نظریات موقعیتی و اقتضایی.. 34
2-4-4-1 نظریه مسیر- هدف... 34
2-4-4-2 دوره (سیکل) زندگی.. 34
2-4-4- 3 نظریه جایگزینی رهبری.. 35
2-4-4-4 نظریه اسنادی رهبری.. 35
2-4-4- 5 نظریه رهبری فره مند.. 36
2-4-4-6 نظریه رهبری ممتاز. 37
2-4-4-7 رهبری تیمی.. 37
2-4-4-8 رهبری خدمتگزار. 38
2-4-4-9 رهبری تحول آفرین.. 38
2-4-5 سبک های نوین رهبری مالی.. 38
2-4-5-1-سیستم کنترل کیفیت در موسسه های حسابرسی.. 39
2-4-5-2-تعریف مدیریت بر مبنای فعالیت... 40
2-4-5-3-هزینه یابی بر مبنای فعالیت... 40
2-4-5-4-سیستم مدیریت هزینه. 42
2-4-5-5-حسابداری سنجش مسئولیت... 43
2-4-5-6-مدیریت به موقع موجودی.. 44
2-5 پیشینه تحقیق.. 45
2-5-1 مطالعات انجام شده در جهان.. 45
2-5-2 مطالعات انجام شده در ایران 47