دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 80 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 45 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه................................................................................. 12
2-2- مبانی نظری...................................................................... 12
2-2-1- تاریخچه حسابرسی................................................................... 13
2-2-2-تقاضا برای خدمات حسابرسی................................................. 16
2-2-3-تئوری حسابرسی....................................................................... 19
2-2-4-مفروضات بنیادی حسابرسی.......................................................... 20
2-3- تعریف قدرت............................................................................. 22
2-3-1-گستردگی قدرت....................................................................... 23
2-3-2- مبانی قدرت.......................................................................... 23
2-3-3- کاربردهای قدرت...................................................................... 24
2-4- سرپرست................................................................................ 29
2-4-1-قدرت سرپرست................................................................... 30
2-5- بررسی عملکرد............................................................................ 31
2-5-1- بررسی عملکرد از طریق چهار مرحله متمایز زیر انجام می پذیرد.... 33
2-5-2-توصیه های کاربردی برای مدیران منابع انسانی به منظور بررسی عملکرد اثربخش کارکنان
2-6- تیم حسابرسی............................................................................. 40
2-7) پیشینه تحقیق............................................................................ 46
2-7-1) تحقیقات داخلی.............................................................................. 46
2-7-2) تحقیقات خارجی..................................................................... 47
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 119 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 46 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه. 13
2-2 انواع سرمایه سازمانی.. 14
2-2-1- سرمایه فیزیکی.. 16
2-2-2- سرمایه ساختاری.. 17
2-2-3- سرمایه انسانی.. 18
2-3- حسابداری منابع انسانی.. 20
2-3-1- تعریف حسابداری منابع انسانی.. 20
2-3-2- تاریخچه حسابداری منابع انسانی.. 22
2-3-3- حسابداری منابع انسانی چیست؟. 28
2-3-4- اندازه گیری های غیر پولی منابع انسانی.. 29
2-3-5- روش های گزارشگری منابع انسانی.. 39
2-3-6- مشکلات حسابداری دارایی های انسانی.. 40
2-3-7- اهداف حسابداری منابع انسانی.. 41
2-3-8 - روش های حسابداری اندازه گیری منابع انسانی.. 42
2-4- پیشینه تحقیق.. 46
2-4-1- تحقیقات خارجی.. 46
2-4-2- تحقیقات داخلی.. 49
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 144 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 70 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- ادبیات تحقیق. 10
2-2- مالکیت نهادی و مباحث مرتبط با آن. 11
2-2-1- حاکمیت شرکتی. 11
2-2-2- تعریف اصطلاحی از نظام راهبری شرکتی. 13
2-3- اهمیت نظام راهبری شرکتی. 15
2-4- مبانی نظری حاکمیت شرکتی. 17
2-4-1- نظریه نمایندگی. 18
2-4-2- نظریه نمایندگی در نظام راهبری شرکتی. 19
2-4-3- مالکیت پراکنده و حاکمیت شرکتی. 21
2-4-4- ساز و کارهای مختلف برای رفع مشکل مشترک بین سرمایهگذاران. 24
2-5- تاریخچه حاکمیت شرکتی در ایران. 26
2-5-1- حاکمیت شرکتی در قوانین ایران. 26
2-5-2- مالکیت نهادی و حاکمیت شرکتی. 27
2-5-3- دلائل حضور سهامداران نهادی در حاکمیت شرکتی. 30
2-5-4- نقش نظارتی سرمایه گذاران نهادی. 31
2-5-5- سرمایهگذاران نهادی و افشای اطلاعات.. 32
2-5-6- مالکیت نهادی و انواع آن. 33
2-6- درماندگی و مفاهیم مرتبط با آن. 34
2-6-1- تعریف ورشکستگی (درماندگی) 35
2-3-2- مباحث حقوقی مرتبط با ورشکستگی. 38
2-3-2-1- منشأء تاریخی قانون ورشکستگی. 38
2-6-1-1- ورشکستگی و قوانین مرتبط با آن در ایران. 39
2-3-2-3- بررسی قانون ورشکستگی در برخی کشورها 45
2-6-1-2- سیاستهای قانون ورشکستگی. 46
2-6-1-3- تئوری های ورشکستگی. 49
2-6-1-4- تئوری جدید ورشکستگی. 51
2-6-1-5- دلایل ورشکستگی. 53
2-6-1-5-1- دلایل ورشکستگی از دیدگاه نیوتن. 54
2-6-1-5-2- دلایل ورشکستگی از دیدگاه جونا آیابئی. 57
2-6-1-5-3- مدل دی کین. 60
2-6-1-5-4- مدل اسپرینگیت.. 60
2-6-1-5-5- مدل اوهلسون. 61
2-6-1-5-6- مدل تافلر. 61
2-6-1-5-7- مدل زمیجوسکی. 62
2-6-1-5-8- مدل فالمر. 62
2-6-1-5-9- مدل سی اسکوار 63
2-6-1-5-10- مدل گرایس... 63
2-6-1-5-11- مدل زاوگین. 64
2-6-1-5-12- مدل فیلوسوفو. 66
2-7- پیشینه تحقیق. 67
2-7-1- پژوهش های خارجی. 67
2-7-2- پژوهش های داخلی. 71
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 107 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 37 |
بصورت فایل ورد همراه با منابع |
|
|
مقدمه |
14 |
|
تقسیم سود |
17 |
|
اهمیت تقسیم سود |
17 |
|
اهداف سیاست تقسیم سود |
18 |
|
اشکال مختلف پرداخت سود سهام |
19 |
|
سود سهام نقدی |
19 |
|
سود غیر نقدی سهام |
19 |
|
سود سهمی یا سهام جایزه |
20 |
|
سود تصفیه |
20 |
|
سیاست تقسیم سود |
20 |
|
تقسیم سود ثابت و معین بین سهامداران |
21 |
|
سیاست پرداخت منظم همراه با مبلغ اضافی |
21 |
|
تقسیم درصد ثابتی از سود (سیاست تقسیم سود متغیر) |
22 |
|
توجیه ثبات سود سهام |
22 |
|
عوامل مؤثر بر سیاست تقسیم سود |
23 |
|
وضعیت نقدینگی شرکت |
23 |
|
ثبات در سودآوری شرکت |
23 |
|
محدودیت قانونی |
24 |
|
تأثیر آثار مالیاتی تقسیم سود |
24 |
|
محدودیت های قراردادی |
25 |
|
تئوری های مرتبط با سیاست تقسیم سود |
25 |
|
تفاوت سود تقسیمی در بین کشورها |
29 |
|
تفاوت در مراحل رشد |
30 |
|
تفاوت در نرخ مالیاتی |
30 |
|
تفاوت در کنترل شرکت |
30 |
|
سود تقسیمی جهت کاهش تضاد منافع |
30 |
|
بازارهای مالی |
31 |
|
تعاریف رکود و رونق بازار |
31 |
|
پریشانی مالی |
31 |
|
قابلیت نقدشوندگی ضعیف(پریشانی) |
33 |
|
نکول |
33 |
|
مراحل پریشانی مالی |
33 |
|
ارتباط سیاست تقسیم سود و بازده در دوره رکود و رونق بازار |
35 |
|
پیشینه پژوهش |
36 |
|
تحقیقات انجام شده در سایر کشورها |
36 |
|
تحقیقات انجام شده در ایران |
41 |
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 227 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 75 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه. 28
2-2- مبانی نظری فناوری اطلاعات... 28
2-2-1- تعریف فناوری اطلاعات... 28
2-2-2- انواع فناوری اطلاعات به کار رفته در بانک ها 31
2-2-3- اثرات به کارگیری فناوری اطلاعات در بانک ها 33
2-2-4- اثرات فناوری اطلاعات در بهره وری سازمان ها 34
2-3- مبانی نظری بانکداری الکترونیک... 37
2-3-1- تعریف بانکداری الکترونیک... 37
2-3-2- بانکداری الکترونیکی و خدمات الکترونیکی.. 39
2-3-3- تاریخچه بانکداری الکترونیکی.. 41
2-3-4- سیر تحولات بانکداری الکترونیک... 42
2-3-5- سطوح بانکداری الکترونیک... 45
2-3-6- بانکداری الکترونیکی در ایران. 52
2-3-7- مقایسه بانکداری الکترونیک و بانکداری سنتی.. 53
2-3-8- مشکلات و محدودیت های بانکداری سنتی.. 55
2-3-9- مزایا و منافع حاصل از به کارگیری بانکداری الکترونیکی.. 58
2-3-10- معایب بانکداری الکترونیک... 63
2-3-11- ذینفعان بانکداری الکترونیکی.. 65
2-3-12-تاثیر توسعه بانکداری الکترونیکی.. 66
2-4- مبانی نظری عملکرد بانک ها 67
2-4-1- تعریف سپرده های بانکی.. 67
2-4-1-1- انواع سپرده های بانکی.. 67
2-4-2- تعریف تسهیلات پرداختی بانک ها 68
2-4-2-1- انواع تسهیلات پرداختی بانک ها 69
2-4-3- تعریف سود و زیان بانک ها 69
2-4-3-1- نحوه محاسبه سود و زیان. 69
2-5- پیشینه پژوهش... 70
2-5-1- پژوهش های خارجی.. 70
2-5-1-1- فناوری اطلاعات و کارکردهای آن. 70
2-5-1-2- بانکداری الکترونیک... 74
2-5-2- پژوهش های داخلی.. 79
2-5-2-1- فناوری اطلاعات و کارکردهای آن. 80
2-5-2-2- بانکداری الکترونیک... 83
2-6- مقایسه تحقیق حاضر با سایر تحقیقات انجام شده 88
2-6-1-مقایسه با تحقیقات خارجی.. 88
2-6-2- مقایسه با تحقیقات داخلی.. 89
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 217 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 46 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقدمه 15
2-2 بهره وری 15
2-2-1 بهره وری و تعاریف آن. 15
2-2-2 اهمیت بهره وری.. 18
2-2-3 سطوح بهره وری.. 19
2-2-4 چرخه مدیریت بهبود بهره وری.. 22
2-2-5 روشهای مختلف محاسبه ی بهره وری.. 23
2-2-6 شاخصهای بهره وری کلی عوامل تولید. 26
2-2-7 مدل بهره وری.. 27
2-2-8 تفاوت بهره وری با تولید. 27
2-3 تقسیم سود. 28
2-3-1 سیاستهای تقسیم سود. 28
2-3-1-1 سیاست تقسیم سود منظم. 30
2-3-1-2 سیاست تقسیم سود نامنظم. 37
2-3-1-3 سیاست تقسیم سود باقیمانده 38
2-3-2 اهداف سیاست تقسیم سود. 40
2-3-3 سیاست تقسیم سود سهام و تأمین مالی داخلی.. 42
2-3-4 روشهای تقسیم سود. 42
2-3-4-1 تقسیم سود نقدی.. 42
2-3-4-2 تقسیم مبلغ ثابت و معینی بین سهامداران. 42
2-3-5 محدودیتها و عوامل کنترل کننده مؤثر بر سیاست تقسیم سود. 45
2-4 پیشینه تحقیق.. 45
2-4-1 پژوهشهای داخلی.. 45
2-4-2 پژوهشهای خارجی.. 51
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 219 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 57 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه.......................................................................... 9
2-2- مفاهیم مرتبط به بازار محصول............................................ 10
2-2-1- ساختار بازار.............................................................. 10
2-2-2- انواع بازار از نظر درجه رقابت.......................................... 10
2-2-2-1- بازار رقابت کامل........................................................ 10
2-2-2-2- بازار انحصار کامل........................................................ 11
2-2-2-3- بازار انحصار چند جانبه................................................... 12
2-2-2-4- رقابت کورنو........................................................ 13
2-2-2-5- رقابت برتراند.................................................. 13
2-2-2-6- وضعیت تبانی در بازار چند قطبی............................... 14
2-2-2-7- وضعیت رهبر و پیرو........................................ 14
2-2-2-8- وضعیت جنگ قیمت................................... 14
2-2-3- بازار رقابت انحصاری.............................................. 14
2-2-4- تمرکز بازار....................................... 15
2-2-5- قدرت بازار................................................... 16
2-2-6- شاخصهای قدرت بازار................................................ 17
2-2-6-1- شاخص لرنر............................................... 17
2-2-6-2-شاخص هر فیندال- هیرشمن....................................... 17
2-2-6-3- کیو توبین............................................................ 18
2-2-6-4- شاخص بون...................................................... 19
2-2-7- جایگاه رقابتی محصول................................................... 20
2-2-7-1- استراتژی و خط مشی تعیین جایگاه........................... 22
2-2-7-2- تجزیه و تحلیل و تعیین جایگاه رقابتی محصول................ 22
2-3- تبلیغات................................................ 23
2-3-1- مفاهیم و تعاریف تبلیغات........................................ 24
2-3-2- تبلیغات و بازاریابی............................................ 26
2-3-3- ارتباط بین رفتار خریدار، بازارایابی و تبلیغات....................... 27
2-3-4- مخارج تبلیغات و ارزش بازار........................................... 29
2-3-5- تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری.................. 33
2-3-6- تبلیغ اینترنتی...................................... 37
2-3-6-1- روش های تبلیغ اینترنتی............................................. 38
2-3-7- نگرش نسبت به تبلیغات......................................... 39
2-3-8- بازدهی بازاریابی و تبلیغات...................................... 39
2-3-9- شدت تبلیغات و سودآوری..................................... 40
2-3-9-1- شدت تبلیغات و فروش.................................... 41
2-3-10- روش های ارزیابی اثربخشی تبلیغات......................... 41
2-3-10-1- سلسه مراتب تأثیرات......................................... 42
2-3-10-2-تشریح و طبقه بندی متغیرهای تبلیغات در سلسله مراتب تأثیرات.. 42
2-4- ادبیات نظری تبلیغات، تمرکز و سودآوری............................. 43
2-5- مروری بر پژوهشهای پیشین................................. 48
2-5-1- پژوهش های خارجی............................................. 48
2-5-2-پژوهشهای داخلی........................................ 50