دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 351 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 76 |
بصورت فایل ورد همراه با منابع 2-1) مقدمه........................................................................................................................................................ |
16 |
بخش اول |
16 |
2-2) سرمایه فکری .... ..................................................................................................................................... |
19 |
2-2-1) مبانی نظری و سیر تاریخی سرمایه فکری .......................................................................................... |
23 |
2-2-2) تعریف سرمایه فکری ........................................................................................................................... 2-2-3) انواع طبقه بندی اجزای سرمایه فکری.................................................................................................. |
26 26 |
2-2-4) مشترکات نظریات ................................................................................................................................ 2-2-4-1) سرمایه انسانی ................................................................................................................................. 2-2-4-2) سرمایه ساختاری (سازمانی) .......................................................................................................... 2-2-4-3) سرمایه ارتباطی ( مشتری)............................................................................................................... |
40 41 42 42 |
2-2-5) سنجش سرمایه فکری........................................................................................................................... 2-2-5-1) دلایل سنجش سرمایه فکری............................................................................................................ 2-2-5-2) اهداف اندازه گیری سرمایه فکری................................................................................................... 2-2-5-3) منافع و مزایای اندازهگیری سرمایه فکری ........................................................................................ |
42 42 45 45 |
2-2-6) مدلها و روشهای اندازه گیری سرمایه فکری ................................................................................. |
49 |
2-2-6-1) مدلهای سنجش غیرمالی سرمایه فکری ......................................................................................... |
49 |
2-2-6-2) مدلهای سنجش پولی و مالی سرمایه فکری ................................................................................... |
52 |
2-2-7) گزارشدهی سرمایه فکری ................................................................................................................... |
59 |
2-2-7-1) مفروضات زیربنایی مدل گزارشدهی سرمایه فکری ....................................................................... |
60 |
2-2-7-2) محتوای گزارشدهی سرمایه فکری ................................................................................................. |
62 |
بخش دوم : مدیریت سود................................................................................................................................... |
62 |
2-3) سود مورد انتظار (عادی یا هدف) .......................................................................................................... |
62 |
2-3-1) تعریف و تبیین مدیریت سود ........................................................................................................... |
62 |
2-3-2) تاریخچه مدیریت سود........................................................................................................................ |
65 |
2-3-3) انواع مدیریت سود .............................................................................................................................. |
67 |
2-3-4) انگیزههای مدیریت در مدیریت سود ................................................................................................. |
68 |
2-3-5) مدیریت سود و رابطه ی آن با هزینه – منفعت ................................................................................... |
70 |
2-3-6) جایگاه مدیریت سود ........................................................................................................................... |
71 |
2-3-7) فرضیه مدیریت سود و فرضیه بازار..................................................................................................... |
72 |
2-3-8) روشهای مدیریت سود ...................................................................................................................... |
73 |
2-3-9) ابزارهای مدیریت سود .......................................................................................................................... |
74 |
2-3-10) خصوصیات روشهای مدیریت سود .................................................................................................. |
77 |
2-3-11) عوامل موثر بر مدیریت سود ............................................................................................................ |
80 |
2-3-12) رویکردهای مختلف مطالعه مدیریت سود ........................................................................................ |
82 |
بخش سوم: پیشینه تحقیق................................................................................................................................. |
83 |
2-4-1) تحقیقات خارجی................................................................................................................................ |
83 |
2-4-2) تحقیقات داخلی.................................................................................................................................. |
88 |