نرم افزار حسابداری ماهان با تخفیف ویژه

یکی دیگر از فروشگاهای دانلودی یوسف عزیزی

نرم افزار حسابداری ماهان با تخفیف ویژه

یکی دیگر از فروشگاهای دانلودی یوسف عزیزی

پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود

پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 351 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 76
پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1) مقدمه........................................................................................................................................................

16

بخش اول

16

2-2) سرمایه فکری .... .....................................................................................................................................

19

2-2-1) مبانی نظری و سیر تاریخی سرمایه فکری ..........................................................................................

23

2-2-2) تعریف سرمایه فکری ...........................................................................................................................

2-2-3) انواع طبقه بندی اجزای سرمایه فکری..................................................................................................

26

26

2-2-4) مشترکات نظریات ................................................................................................................................

2-2-4-1) سرمایه انسانی .................................................................................................................................

2-2-4-2) سرمایه ساختاری (سازمانی) ..........................................................................................................

2-2-4-3) سرمایه ارتباطی ( مشتری)...............................................................................................................

40

41

42

42

2-2-5) سنجش سرمایه فکری...........................................................................................................................

2-2-5-1) دلایل سنجش سرمایه فکری............................................................................................................

2-2-5-2) اهداف اندازه گیری سرمایه فکری...................................................................................................

2-2-5-3) منافع و مزایای اندازه‌گیری سرمایه فکری ........................................................................................

42

42

45

45

2-2-6) مدل­ها و روش­های اندازه گیری سرمایه فکری .................................................................................

49

2-2-6-1) مدل­های سنجش غیرمالی سرمایه فکری .........................................................................................

49

2-2-6-2) مدل­های سنجش پولی و مالی سرمایه فکری ...................................................................................

52

2-2-7) گزارش‌دهی سرمایه فکری ...................................................................................................................

59

2-2-7-1) مفروضات زیربنایی مدل گزارش‌دهی سرمایه فکری .......................................................................

60

2-2-7-2) محتوای گزارش‌دهی سرمایه فکری .................................................................................................

62

بخش دوم : مدیریت سود...................................................................................................................................

62

2-3) سود مورد انتظار (عادی یا هدف) ..........................................................................................................

62

2-3-1) تعریف و تبیین مدیریت سود ...........................................................................................................

62

2-3-2) تاریخچه مدیریت سود........................................................................................................................

65

2-3-3) انواع مدیریت سود ..............................................................................................................................

67

2-3-4) انگیزه­های مدیریت در مدیریت سود .................................................................................................

68

2-3-5) مدیریت سود و رابطه­ ی آن با هزینه – منفعت ...................................................................................

70

2-3-6) جایگاه مدیریت سود ...........................................................................................................................

71

2-3-7) فرضیه مدیریت سود و فرضیه بازار.....................................................................................................

72

2-3-8) روش‌های مدیریت سود ......................................................................................................................

73

2-3-9) ابزارهای مدیریت سود ..........................................................................................................................

74

2-3-10) خصوصیات روشهای مدیریت سود ..................................................................................................

77

2-3-11) عوامل موثر بر مدیریت سود ............................................................................................................

80

2-3-12) رویکردهای مختلف مطالعه مدیریت سود ........................................................................................

82

بخش سوم: پیشینه تحقیق.................................................................................................................................

83

2-4-1) تحقیقات خارجی................................................................................................................................

83

2-4-2) تحقیقات داخلی..................................................................................................................................

88


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.